17 Ocak 2009 Cumartesi

FINDIK


Doğalgaza, son bir senede yapılan total %82 zamdan sonra gelen faturaları apartmanın duyuru panosuna asmak baya bi maça gerektiriyor.Geçiktirtikçe geçiktirip son 2 gün kala asıp tartışmaya mahal vermeden paraları topluyorum.Kömüre de geçemiyoruz, tesisat imkan vermiyor.Fakat, ünlü Türk düşünür ve bulur adamlarından Enerji Bakanı Hilmi Güler,(gülmek için mi söyledi bilmiyorum)‘Gazı, kömürü yiyemezsiniz fındık yiyin, enerji verir’ dedikten sonra düşünmeye başladım.Meret tek başına yenmez yanına viski, bira ne bulursan beraber ye iç. Kilo ve göbek sorunu baş gösterecek. Ha bide faydalarıda var tabi kalbe tansiyona iyi geliyor. Bide sayın Güler (bu sefer gülerek söyledi)"Başka faydaları da var dedi".Düşünsenize Doğalgaz faturasını 2 gün kala asan ben harcanan fındık tutarlarını nasıl asarım.Adın herşeye çıkar mazallah.Ayyaş sarhoş vb!Doğalgaz faturasından kaçarken patlama yapan su faturasıyla da karşılaşmak zorunda kalabiliriz.Hem ben bu fındık faturalarınıda değil iki gün iki saat kala asarım.Biz bakanı dinlemeyeceğiz herşeye rağmen doğalgaza devam....

Hiç yorum yok: