21 Ekim 2009 Çarşamba

Dağlıca baskınını Sinan Aygün yaptı, mayınları Tuncay Özkan döşedi!




Ellerini kollarını sallaya sallaya ülkeye giren 34 PKK’lının 29’u 10’ar dakikalık savcılık sorgusunun ardından, 5’i de çıkarıldıkları “seyyar” mahkeme tarafından “suçsuz” bulundular.

Bunların hiçbiri PKK üyesi olduklarını inkâr etmediler.

İfadelerinde bölücübaşından “önder” diye söz ettiler, onun verdiği talimatla geldiklerini itiraf ettiler.

“Dağa çıkmaktan, devlete karşı faaliyetler göstermekten dolayı pişmanız” falan da demediler.

Türk Ceza Kanunu’nun 307, 309, 311, 312, 313 ve 314’üncü maddesine muhalefet ettiklerini kabul ettiler.

Devleti, hükümeti yıkmak ve Türk Silahlı Kuvvetleri’ne zarar vermek için kurulan örgütün üyesi olduklarını göğüslerini gere gere açıkladılar...

Ama sonuçta...

Defalarca ağırlaştırılmış müebbet hapis istemiyle yargılanmaları gerekirken, serbest bırakıldılar!

***


Gelelim Silivri’deki duruşmaya:

Önce çeşitli suçlara karıştıkları belirlenen bazı “mimli” isimler tutuklandı.

Sonra bunlara emekli komutanlar, rektörler, öğretim üyeleri, hukukçular, sendikacılar, iş adamları, gazeteciler eklendi.

Çoğu birbirlerinden “bir kaşık suda boğabilecek” kadar nefret eden bu “karma topluluk”tan “Ergenekon Terör Örgütü” isimli bir örgüt ortaya çıkarıldı.

100’ü aşkın şüpheli tutuklandı, özgürlükleri ellerinden alındı.

Sorgulamaları PKK’lılar gibi 10’ar dakika değil, aylarca sürdü.

Evleri, iş yerleri hallaç pamuğu gibi atıldı.

Yine de doğru dürüst bir delile ulaşılamadı.

Bunca insanın yargılanmasına gerekçe olan iddialar, çoğu PKK üyesi “gizli tanıklar”ın verdiği ifadelerle sınırlı kaldı.

***


Kısacası; açıkça “Ben terör örgütü üyesiyim” diyenin serbest bırakıldığı bu ülkede...

“Ben öğretim üyesiyim, bu örgütün adını bile ilk kez duyuyorum”, “Ben emekli askerim, hayatım PKK’yla mücadeleyle geçti” , “Ben gazeteciyim, tek suçum iktidar yandaşı olmamak” diyen insanlar hâlâ cezaevinde...

***


PKK’lılar “suçsuz” olduklarına göre; demek ki neymiş?

Bu ülkede 30 yıldır işlenen bütün cinayetlerin arkasında Ergenekon varmış!

Dağlıca baskınını terörist Sinan Aygün’ün başında olduğu tim gerçekleştirmiş...

Aktütün’ü terörist Mustafa Balbay ve arkadaşları basmış...

Üzümlü’yü basanların başında terörist Prof. Dr. Mehmet Haberal varmış...

Mayınları terörist Tuncay Özkan döşemiş...

Öğretmenleri terörist İlhan Selçuk öldürmüş...

Mühendisleri terörist Hurşit Tolon kaçırıp, kurşuna dizmiş...

***


Hukukun üstünlüğüne, hukuk devletine ve adalete güvenmek istiyorum...

Ne olur... Benim gibi “saf”ları daha fazla zorlamayın!

Hiç yorum yok: