21 Ekim 2009 Çarşamba

EZİLENLERİN CİPİ!

Ulan! Siz kim oluyor da, benim yurduma başka bir ülkeden giriş yaperken zafer işareti yapıyorsunuz? Neyin zaferi lan bu? Nedir bu kahramanlık edaları?Saatlerce tv işgal etmeler? Birde 4 çocuğu yanlarına almışlar, akıllarınca gözaltına alınıp tutuklanırsa,Türkiye Cumhuriyeti Devleti bebeleri bile içeri alıp barışa ket vuracak diyecekler. Bak sen.Kimi kandırıyorsunuz siz kimi? Ahmet Altan efendi istediğin oldu mu? Evlerinde yatacak bu gece , günlerdir boğazını ve kalemini yırttığın kişiler.Barış gelecek miş ha? Kime geliyor kardeşim barış , ne barışı, savaş mı vardı benim apartmanımdaki kürt koşumla, fabrikadaki kürt müdürümle , yoktu..Eeee! Neyin barışı lan bu? Barış derken neyi kastediyorsunuz? Siz değilmiydiniz ezilen ve gariban kürtler dağa çıkıyor diye? Dağda elmas madeni mi buldunuz? Son model ciplerle iniyorsunuz dağdan? Garibanlığınız, fukaralığınız ezilmişliğiniz gitmiş maşallah!Biz arabaya koyacak benzini zor bulurken, kızların servis parasını denkleyeceğiz derken sizin değirmenin suyu nerden geliyor birader ha nerden?Siz eziliyor(!) atılıyor(!) horlanıyorken(!),biz zemzem suyuyla mı yıkanıyoruz len!Siz biz olayınıda sayenizde lugatımıza aldık ha.Sen davul zurna eşliğinde barış mitingiyle karşılanırken, ben andımızı okuyamaz, NE MUTLU TÜRKÜM diyemez duruma geldim.Siz Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bayrağına ve İstiklal Marşına hakaret edip elini kolunu sallayacaksın( ki ifade özgürlüğü, demokrasi var di mi Ahmet Altan, Çengiz Çandar. Kulaklarınız çınlasın )Ben mazallah yeşil kırmızı sarı bir bezi dahi yere atsam, kazara Ne Mutlu Türküm desem linç ederler beni linç. Niye halkı kin nefret duygularıyla galeyana getirmekten ya!
Arkadaşlarım, büyüklerim, kardeşlerim, yurdunu seven vatandaşlarım, vatanını sevmekten bu ülkenin geleceğini düşünmek yüzünden Faşistlikle yaftalanıyorsak, faşisttin Allah'ıyız ötesi yok. Bu böyle biline...
Hala o kişlerin kahramanlar gibi karşılanmasını sevinç gösterilerinin yapılması koyuyor bana, zoruma gidiyor, kabullenemiyorum.Nerden bileceğiz gelenlerin, hadi neyse......
Bu olanlar karşısında Devletin ve Hükümetin Takındığı tavır yüzünden kişilerle devlet arasındaki güveni zedelemeye başlayacak korkarım. Nasıl mı? Ben daha kızlarıma devletin getittirdiği aşıyı vurdurayım mı vurdurmayayım mı diye düşünüyorum. Güven erezyonu başlamış...
Her karanlığın bir sabahı vardır. Güzel günler çok yakında arkadaşlar, güzel günler inşallah yakın zamanda...

Hiç yorum yok: